Yakamozu henüz 3 bölüm izledim o yüzden umarım spoil yemem 😄 into the night ı sevmiştim, hikaye güzeldi. Bu da aynı evrende geçtiği için onu izleyenler için birazcık tekrar gibi gelebilir ama ben bunu da sevdim. Türk dizilerinden aşırı bir beklentimiz yok zaten, gittikçe daha iyi oluyorlar. Siz sevdiniz mi?