Kızlar 14 . Haftamdayim doktorumuz 12. Haftada kız dedi başka bir doktora cinsiyet için gittiğimde erkek olduğunu söyledi. Kese şekline göre cinsiyet tahmininde yardımcı olur musunuz. Bizim kesemiz muz şekilde fasulye gibi . Var mı aynı durumu yaşayanlar