Kızlar agdaya gitmekten simdiye dek hep kaçmıştım cunku onceden kötü tecrübem vardi 😢 cok canim yanmıştı 28.haftalik gebeyim simdiye dek makinayla traş bıçağıyla bi sekilde halletmeye çalıştım ama hic memnun değildim bugün agdaya geldim çok şükür hicbir sorun olmadi kuaförüme güvendim hic canimi yakmadi. Gelmeden önce bebek pudrası sürdüm strecle sardım sonra agda yapıldı cok az miktarda agda yagi sürdü kuaförüm gogus pedi goturdum yanimda onunla temizledim güzelce agda yağını, peşinden bebek yağı sürdüm. Gelmeden önce ve sonra da banyo yaptım. Enfeksiyon kapmaktan da korkuyodum bir sorun olmaz insallah🌺 Sizinle paylasmak istedim cesaret edemeyenlere teşvik olur umarim 3 hafta sonra yine geleceğim çok rahatladım. Gidin korkmayın 🥰