gamzesahinn lierac catlak kremı aldım ama surdugum zaman nemlendıgını hıssedemıyorum catlaklar ıcın bol bol nemlendırın vucudunuzu dıyorlar ama bu krem nem vermıyor. hındıstan cevızı yagı ve bebek yagı da kullanıyorum. sız neler kullanıyorsunuz
Novaa gamzesahinn Ben de lierac aldım yeni. Sabah onu, akşam da nemlendirsin diye badger belly oil sürmeyi düşünüyorum. Bir de banyodan sonra simya evi nin nemlendirici cilt bakım yağını süreceğim.
Cansugamze_ Bebek yağı ve kantaron yağı sürüyorum ilk bebeğimde de bunları sürmüştüm hiç çatlağım olmadı bakalım ilerki haftada olcak mı🤷🏻♀️
Anne4142 Lierac nemlendirmek için değildir cildin elastikiyetini sağlaması için jeldir bu yüzden nemlendirmiyor diye bırakan çok oluyor . Ekstra nemlendirici kullanmak gerekir. Sabah lierac akşam nemlendirici gibi 🤰🏻🙋🏻♀️