Kızlar selamun aleyküm
38+0 Bugün kontrolüm vardı bebeğimin suyu sınırın altında çıktığı için doktor yatış verdi ve suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi.
Şuan işlemler yapıldı ve suni vermelerini bekliyorum benim için dua eder misiniz rica etsem bir ayetel kürsi bi inşirah okursanız çok sevinirim🤍
Çok korkuyorum ilk doğumum ve başıma ne geleceğinden habersizim… Rabbim bir nefeste doğurmak nasip eylesin tüm annelere de bana da 🤲🏻🤍