Bfduam canım benimde bebeğim yok 2 tane karnımda öldü 1 tane kimyasal . Ben evlendim 4. Ayımda hamile kaldım kendiliğinden sonrasında 1,5 yıl olmadı tüplerim kapanmış kürtajdan dolayı sonra rahim filmi çekildiğim ay tekrar kalmıştım . Tüplerine bi baktır canım . Enfeksiyon kaptıysan ondan bile tıkanır tüpler .