betulpolat Busakts Benimde rahim tersliğim var 6+3 deyiz hala kalp atışı duyulmadı.. bilgin varmı rahim ters olunca kalp atışı geç duyulabilir mi
Busakts Sinemekee kesinlikle bence rahat olursanız hemen anne olacaksınız inşallah yeterki stres yapmayın
Bfduam CansuDRY benimde ters, sende de sık idrara çıkma ve ilişkide ağrı oluyor mu benim öyle. Üçü içinde kaç ay korunmadığında oldular?
Mferideb Sinemekee canım benimde rahmim ters ama ilk denememizde oldu. Ben ters olduğunu 9. Haftamda öğrendim. Hiç bir sıkıntı yaratmıyormuş sadece cinsel ilişki esnasında kasıklarda ağrı yapıyormuş. İlişki bitikten sonra ayaklarını duvardan yukarı dik yarım saat bekle
Bfduam Mferideb benimde ters, sık idrara çıkma yapıyor mu? sadece Kasımkda değil genel olarak keskin bi ağrı olmuyor mu ilişkide, bende öyle,
Ceren1calhan Sinemekee benimde öyle ama ben hamile kaldıktan sonra öğrendim. Çok istedim çocuk 3 ay olmadı demekki daha vakti var dedim boşverdim ama gerçekten psikolojik olarak boşvermen gerek . Ve boşverdigim Allah’a bıraktığım an oldu . Hiç bir şey engel değil düşünüp üzme kendini Allah’a Bırak
Bsraznbll57 Sinemekee benimde ters ama şükürler olsun 1 sene sonra gebe kaldım. Ne doguma ne de gebeliğe engel değil sabredin olumlu düşünün vakti gelince hersey oluyor
Deletedmom7373700 Sinemekee hayır ne hamile kalmayı ne de normal doğumu etkileniyormuş. Bende hamilelik öncesi muayene olmaya gittiğim zaman öğrendim ters olduğunu. Doktorum hiç bir şekilde hamile kalmaya normal doğurmaya engel değil dedi. Hamilelikte de bir problem teşkil etmiyor. Sadece normal birine göre adetin daha sancılı geçebilir adet dönemlerinde belinde ve kalçanda ağrı olabilir çok normal dedi. 2 ay sonra da hamile kalmıştım zaten. 8 haftalık oldum bile
Sinemekee Deletedmom7373700 yaaa maşallah evet çok ağrım oluyor ilişki sırasında da adet döneminde de
Deletedmom7373700 Sinemekee rahim ters olduğu içinmiş o. Tek yaşatacağı problem bunlar. Korkmayın hamilelik için engel değil
Bfduam Sinemekee adette de ilk zamanlar olmuyordu sonradan olmaya başladı o da ilginç.sende de sık idrara çıkma yapıyor mu? ya al bendende o kadar, diyorum ki bi benim başımda mı böyle bu, kesinlikle ağrı oluyor ilişkide ve bazı durumlarda da daha fazla.
Aylinadakaya Sinemekee kafaya takmayın bence hayırlısı ile olur. Üzülüp stres yaparsanız daha da zor olur. Bakın varmış o durumda olup da hamile kalan. Canınızı sıkmayın. Allah nasip eder inşallah sağlıklı bir bebek. Sizin de mutlu bir haber almanız dileğiyle. İnşallah en kısa zamanda o güzel habere ulaşırsınız🙏🙏