Bugün kontrole gittim. Burada takibe göre 20+4üm ama doktorun ölçümlerinde 21+ 4 çıktım. Suyum fazla olduğunu söyledi. Gizli şeker olabilir dedi. 24. Haftanda ona baktır dedi. Belki yutkunmada sorunu vardır dedi. Ayrıntılı ultrason istedi. Bu durumu yaşayanlarınız var mı ? Canım sıkıldı. Devlete randevu aldım ama oda iki hafta içinde ayrıntılıya randevu vermez özele giderim büyük ihtimalle.