sinemsepci Merhaba hanımlar, adetime 2 gün kala yaptım bu erken gebelik testini. Silik çizgi var gibi sanki ama biraz bulanmış gibi. Acaba test mi bozuk yoksa hamile olabilir miyim? Şimdiden teşekkürler 🥰
Seyoelif Var gibi canim biraz bulanık olmuş ama net 2. Çizgi var gibi de görünüyor.insallah vardır ;))