Zma Bicicek_bibocek 33+1 haftalık hamileyim .alt tarafım uyuşuyor sanki .gece dönerken altım acıyor resmen öyle işte zaman geciyor şükür bugünlere
Bicicek_bibocek Deniz2961 yaaa Allah yardımcımız olsun . Bizde tam 33 olduk bugün . Geceden beri alt tarafım o kadar batıyo ki çok şişmiş hissediyorum kendimi
Deniz2961 Bicicek_bibocek bnm de ağrı kasiklrmda bazen dayanılmaz oluyor ayağa klkip yurunxe sanki kasiklrmda birşey düşecek gbi oluyr
Bicicek_bibocek Deniz2961 evet neden böyle oldu birden acaba ? Ağrı oluyodu ama çoğaldı sanki birden . Resmen zor yürüyüp dönüyorum . Sizin kaç haftalık
Bicicek_bibocek Deniz2961 doğum şekliniz ne ? Acaba doğum pozisyonu aldigi için mu bu kdr ağrı yapmaya başladı birden
Deniz2961 Bicicek_bibocek makat gelis ama bebiş yan duruyor dedi doktor sezeryan olcgm ikinci DGM zaten bnm
Mirac_Beram34 33+2 yim. Uyku problemimiz var gece yatarken uyumaya çalışırken cok zor oluyor yatakta çok dönüyorum (dönemiyorum 😅)
Naazli Bicicek_bibocek 33+4. Nefes darlığı bel sırt ve pelvik ağrılarım fena. Oturduğum yerden kalkamıyorum sanki. Yatamıyorum sağdan sola dönemiyorum. Son zamanlar gerçekten zormuş. Hayırlısıyla bi doğursaydık 😂