Anneliff kaldırdığım için adetlerini hatırlamıyorum ama bol bol tulum aldım 0-3 ve 3-6 aya daha çok ağırlık verdim diğer aylardan da uyguna görünce almaya çalışıyorum malum hemen büyüyorlar ve mevsim geçişinde indirimleri değerlendirmek istiyorum. Yeni doğandan 1 tane almıştım ama bi de isimli yaptırmak istiyorum. Beşik, şifonyer, küvet seti, ana kucağı, 3 tane müslim örtü, 1 tane ince örme battaniye, 1 tane kalın battaniye 1 tane de nohut battaniye, aktivite masası, su akıtmayan biberon ilerisi için, nevresim, ayakkabı, pişik kremi, ıslak mendil, bez (baby turco yeni doğan 1 adet aldım 2 numaradan 2 adet aldım) Aklıma şuanlık bunlar geldi bebek arabası eksik, biberonu eksik, göğüs pompası, sling, burun aspiratörü, uyku seti bunlarda aklıma gelen eksikler eminim daha da buraya yazmayıp eksik olanlar vardır.
Kendim içinde lohusa takımı, düğmeli pijama, gümüş kapak, göğüs ucu kremi, terlik, emzirme sütyeni ve atleti, hamile kilodu aldım. Doğumdan sonra da evde giyilecek yazlık elbiseler aldım