Fatmadrms Haftadayım bebeğimin hareketleri 2 gündür günde bir kaç kere belki hareket edecek kadar azaldı yaşayan var mı
Honeyinci Fatmadrms bazen bendede oluyordu özellikle cok haraketli oldugun zamanlar daha az haraket eder dinlenince hissedersin. Bazi günler cok az bazi günlerde cok haraketli oluyorlar eger sende devam ederse yinede bi doktora görün icin rahat etsin.
Minigin_annesi0 Ben hareketliyken bebeğin hareketleri azalırdı canım ama hiç iş güç yapmayım oturuyum o zaman hareketlenirdi. Şimdide öyle mesela 38+3 ün iyice azaldı hareketleri
EGF Benim de 32. Haftalarda bir anda hareketleri bariz şekilde azaldı.normalde çok hareket ederdi.Sonra büyüdüğü için yeri daralıyor mantıken daha az hareket etmesi normal diye düşündüm.Bir sorun da yok şükür.ozellikle acıktığımda depikliyor benimki 🙂