Kızlar 39+6 oldum dün bebeğim irice bir bebek dün doktorum 2 cm açılmam olduğunu söyledi ama bebek hala kanalda değil doğum anında iner dedi ama dünden beri kanlı akıntılarım var devamlı normalmi acaba biraz olur doktor dedi ama hala devam ediyo ve hafif ağrılarımda var