Fidan97 Neler yapıyorsunuz anneler nasıl gidiyor hamilelik? 😌 İkili tarama testi yaptıracaklar var mı ?
Aslan02 Fidan97 14+2 olduk kızımla🌸💕 ekim 20 gösteriyo doğum☺️ Hayırlısı bakalım testleri yaptırıyoruz Rabbim büyük su anlık iyiyiz🧿🌸🌸
Sedaaa95 Fidan97 13+2 olduk bizde ama ultrasonda 3 gün önde gözüküyor. 2li testide 11. Haftada yaptırdık temiz çıktı çok şükür 😊😊
Ayse1608 Fidan97 Bana göre 10 kasım doktoruma göre 14 kasım gözüküyor sezeryan olacağım için kasım başı olur ☺️ İkili test yaptırmayı düşünmüyorum bayramdan sonra belki cinsiyetini görebiliriz dedi doktorum sizde durumlar nedir ?
Deletedmom627372 Fidan97 30 Ekim gosteriyo bizim de ama Ekim ortası falan olur bence oğlumda da Mayıs sonu demişti 11 ine doğdu hayırlısi bakalım 🥰
TBeyza Sszzaa 2li tarama testi hamilelikte önemli bı test en azından burun kemiği ve ense ölçümüne bakılmalı, bunun dışında ilk hamilelgimde şeker yüklemesi yaptırmadım ama bunda yaptırcam ve detaylı ultrason ,
Kdrtunl58 12+5 haftalık hamileyim ikili testi ilk bebeğimde de yaptırmadım şimdi de yaptırmayı düşünmüyorum sadece detaylı ultrason yaptıracağım inşallah ❤️
Dilaraaasrcc Kdrtunl58 tarama testlerini neden yaptırmıyorsunuz bir sebebi varmı yani ben ilk gebeliğimdede yaptırdım ikincidede şuan 13+4 üm 12 de yaptırdım sonuçları alıcam 6sında
Fidan97 Aslan02 canım cinsiyetini ne zaman öğrendin sen ben de çok merak ediyorum 😌 sağlicakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
melekortac Bugün tam 12 haftalık olduk 🥝 5 gün sonra randevumuz var ikili test için 🌸 Allah’ın izniyle bende ekim sonu, kasım başı gibi bebeğimi kucağıma alıcam 😊🙈
ilkheyecanilkannelik26 Bizde 13+1 iz dün yaptırdım ikili testi sonucu 1 hafta sonra herşey normal ilerliyor bakalım bulantılar dışında :)
Fidan97 Ayse1608 bende bakalım hafta cuma öğrenecegim bende bel fıtığı var sanırım benimde sezeryan olur gibi hayırlısi bakalım 😌
Derya4465 Tüp bebekle hamile kaldım. 12+4 ilaçlar ve mide bulantılarıyla baş ediyorum. Tarama yapmıcam çünkü zaten kesin sonuç değil sadece olasılık risk oranını veriyor. Biz cinsiyetimizi geçen gün öğrendik kızımız oluyor :) Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
Nurgl34 Fidan97 11+4 de kıza benziyor dediler şuan 13+3 bakalım Çarşamba günü kontrol var değişecek mi cinsiyetimiz 🌸🤗
Zeynep0607 Doğum kasım 5 görünüyor 🤗 Haftamız dün cinsiyetimizi öğrendik Doktor ense kalınlığı gayet iyi herşey yolunda ikili test istemiyorum dedi zaten dese de yaptırasım yoktu Ne gelirse Allah’tan 🤗
TBeyza Zeynep0607 aaa çok erken söylemiş cinsiyetiniz ne doktorum 12+3 de göremiyorum belli değil dedi