Gurbetksu ben ilk bebeğimi araştırma da doğum yaptım ama gitmez olaydım 6 kişi aynı odada altını pisletenler falan öğrenci hemşirelere damar yolu açtırdılar suni sancı için damar yolunda değilmiş iğne 24 saat boşu boşuna sancı çektim 3 cm açılma oldu ancak ebe tek tek öğrencilere kontrol ettiriyor açılmayı hem canım acıdı hem artık dayanamadım sezaryene alın beni diye bağırdım artık ameliyatta tam anestezi yapıldı gözümü ameliyat masasında açtım yatağa yatırıldıktan sonra hasta bakıcı karnıma kum torbası attı diyebilirim çok işkence çektim çok 2 sezaryenimi de fakülte hastanesinde yaptım çok iyi geçti 3 sezaryeni özelde yaptım çok iyiydi şimdi 4 olucak yine özelde yapmak istiyorum hatta mümkünse normal doğurmak istiyorum