Aybennn Kızlar aranızda ragozen hapı kullanan varmi mide şikayeti sebebi ile yanma gastrit reflü gbi..
Cansugamze_ Ya doktorum onu yazdı bana bide gastren duo yazdı şurup ama hapı hiç kullanmadım çünkü şurup baya iyi gliyo gerek kalmadı yani ilerki haftalarda olursa kullanırım ama