Budiss_Moms bizimki de 24+0 da 650 gr çıktı. Doktor genetik de olabilir ama biz olabildiğince kilo aldırmaya çalışıcaz deyip bir sürü şey verdi. Demir ilacı,magnezyum,kan ilacı,omega 3’e başladık ve multivitaminimi değiştirdi. D vitamini kullanıyordum zaten ona da devam ediyorum. Ben de gayet iyi besleniyorum ve zaten doktor korkulacak bir şey yok bebek gayet iyi dedi. Kafanıza takmayın. Ben de tam zamanında ve 2400 gr doğmuşum gayet sağlıklı bir şekilde :)