Alyamm çok normal bende 6.haftadayim sol kasigimda hep batmalar oluyor. Hatta bi ara baya sanci girdi ve arkasindan çok silik bir sekilde kan geldi. Yani sende de olursa yinede doktoruna danis ama korkma cunku yerlestigi icin bebek oluyomus o normalmis cok sukur😊