Deletedmom_6 Bugün doktora gittiğimde karın çevresi geniş dedi ne demek diyede o heyecanla soramadım 😢kiloyla alakalı bir şeymi acaba
Deniz2961 Deletedmom_6 masallh cnm gayet güzel karın çevresi büyük dediiginde genelede haftasına göre önde olması oluyr bildiğim.kadari ile
Htcerdogn Deletedmom_6 aslında çok değil. Ben 31 haftalığım 2125gr 43 cm dedi. Maşallah çok güzel bebişimiz önde bile dedi. Ama kötü bişey bu demedi
Deletedmom_6 Deniz2961 evet 😬 biraz zor oldu çocikim bide daha önce tatsız şeyler yaşadım o yüzden fazla takıp korkuyorum 😬
Deniz2961 Deletedmom_6 dogrduur cnm rabbmnsag saglim kcgna almayı nasip etsin çoğu gitmiş azı kalmis az daha sabir
Deletedmom_6 Htcerdogn karın çevresi 100-200 gr önde dedi 🤷🏼♀️ 9 gün önce 2060 grdı 340 gr almış 9 günde ondanda demiş olabilir
Seyturak Deletedmom_6 anormal bi durum olsa Allah korusun söylerler doktorların en iyisi bile herşeyi direkt söylüyor:) dert etmeyin herşey yolunda Allah’ın izniyle 🐰
Deletedmom_6 Seyturak öyle tabide insan yinede bir değişik hissediyor 😅 bide bizim gibi çocuk görgüsüzü olunca 😂ay inşAllah teşekkürler 😊🥰