23 haftalık gebeyim Dr kordosentez önerdi karar senin dedi risklerini anlattı gerçekten riskli bi işlem okudum detaylı anlattığı kadarıylada.. Çok korkuyorum endişeliyim bebeğimi riske atmak istemiyorum hiç yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım bilmiyorum kafam karışık yaptıran varsa yardımcı olur musunuz herhangi bi problem yaşadınız mı?