2bebegimm insan merakından çatlıyor gerçekten ya evet erken ve tabiki de eli ayağı sağlıklı aklı başında gelsin önemli olan o ama insan heves ediyor kıyafet almaya falan ama baya erken benim için beklemek en doğrusu. Bi de anneler hisseder diyorlar ben hep erkek hissetmiştim aşırı şaşırdım doktor öyle diyince 🙂