Merhaba arkadaşlar ben 19.03.2022 ayında doğum yaptı bebeğim 1 ay 4 günlük oldu biraz uzun olacak olan yarısı olumlu ve olumsuz olan hikayemi sizinle paylaşmak istedim …
Benim ne suyum geldi ne de nişan gördüm hiç biri olmadı bende gece saat 23.30 da sancım başladı ilk saatlerde şiddeti iyiydi ama sonraları giderek şiddetli olmaya başladı, ben sancimi evde çektim geceden sabah 8.30 kadar çektim hiç bir şekilde uzanamadim uyuyamadım hep ayakta sancimi çektim sancım durunca da hareket yaptım… Sonra hastaneye gittik
(Diyarbakırlı olanlar ben Sultan hastanesi de doğum yaptım ve memnun kalmadım) hastanede nst de sancım yoktu ama ebe açılmama bakınca 7 cm acilmam vardı neyse beni doğuma aldılar, ben herşeyimi hazırlamıştım doğuma olumlu pozitif gittim Bluetooth kulaklık takıp müzik dinledim doğumda sancı çekerken doğum yaparken hep müziğe odaklandım kendimi o şekilde rahatlatım.
9.00 hastaneye gittik 11.35 de oğlum doğdu ama doğum sırasında damar yolu açıp serum taktılar serum ama olmuyordu kabul etmiyordu her tarafima kollarıma bacaklarıma ayak üstüme her tarafima damar yolu açtılar 😢 neyse doğum başladı ama ben ikinamadim bu yüzden nefes almakta zorluk çektim oksijen verdiler baya yırtılmam oldu, geceden de sancı çektiğinden cokk yorgundum doğum yaptığımda bebeğim mor doğmuştu zorlandigimdan dolayı neyse sonra dikiş yapmaya başladı ebe uyusturmak için ilaç verdi ama uyuyamadim hiç bir şekilde bunu onlara da söyledim ne yaptılarsa uyusturamadilar beni iğne yaptılar serum taktılar fayda etmedi canlı canlı dikmeye başladı ebe beni ama ne kanamam durdu ne de rahimi toparlaya bildiler doktoru aradılar 4 5 kez ama amelittaymis en son geldi baktı dikiş kabul etmiyo rahmimin içine 3 4 ameliyat makasiyla müdahale etmeye başladı .. içten dıştan çok dişim oldu 10 yakın dikisim oldu.. beni en çok dikiş zorladı 11.35 bebeğim doğmuştu ben ise 16.00 doğumhane den çıkarıldım o vakite kadar kanamayı durdurmaya çalışıyorlardı
6 adet bez içime yerleştirildi tampon yaptılar ayaklanmiyayim diye idrar torbası taktılar ayaklanmam yasaktı
Bebeğim orda hasta oldu çünkü klimaları bozuktu ve peteği gece kapatmislardi o gün de kar yağıyordu hava soğuktu
Bebeğim orda soğuk almıştı halen de biraz devam ediyor ..😔😔😢
6 gün sonra bebeğimi kontrole götürdük doğum raporu hazır değildi.haftasonu doğum yapmıştım ben doktorlarla uğrasa uğrasa zor bela çıkardık kimsenin kimseden haberi yoktu eşim ordan oraya gidiyordu çıkarmak için
Sonra kontrole gitiik çocuğu perişan ettiler üstüne üstlük geçen gün aradılar bizi ,biz bebeğin işitme testini yapmayı unutmuşuz tekrar getirmeniz gerekiyor diye eşim ağzına geleni saydı artik onlaar
(Bildiğiniz para avcıları bir hastane hiç memnun kalmadım)
Neyse ki sonunda bebeğime kavuştum ama bir daha olsaydı asla o hastaneyi tercih etmezdim paralarını da onden peşin aldılar..
Biliyorum Cook uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim 🙏💖💋💋