Dün aylık kontrolüm vardı doktor bebeğimin iyi olduğunu söyledi en son çıkarken herhangi bir şikayetin var mı dedi ben de çoğu zaman sebepsiz kaşındığımı söyledim hemen safra kesesi asidi testi yazdı test sonucuna göre yatışını vereceğiz dedi daha önce bu durumla karşılaşan var mı ?