Sibel83 Bnmde sezeryan olacak Bende 19 mayıs istedim Aama doktorum resmi tatillerde normal gün kadar verim alamıyoruz hastane gizmetinden dedi Bizde 20 mayısa gün aldk Vakalım bekliyoruz kızımı Tam37 olduk 38+5 te alacaklar önceden gelemk istemezse tabi😬🙏🥰