Hulyaam Son 17 gün ama yıllar yıllar varmış gibi yavaş geçiyor günler. Sizde de öyle mi neden geçmiyor bu son günler acaba? 🌸
Withminou Hulyaam ayy sorma biran once gelsin diye gozunun icine bakiyorum ama tik yok nolcaksa boyle.. nasil gececek bilmiyorum su 8 ay gecti de son 2 hafta gecmek bilmiyor mubarek
Hulyaam EdaHayal henüz belli değil oğlum daha dönmedi, dönmesini bekliyoruz doktor biraz zor dedi ama bakalım nasip.
Hatice271020 EdaHayal normal istiyorum inşallah hayırlısıyla normal olacak. Çatı muayenesini hala yapmadı doktorum, çarsambayı bekliyoruz.
EdaHayal Benim direk sezeryan ya , normali beklemiycez. Allahım sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah.