113446 33 hafta 5 günlük hamileyim. İki gündür bebeğin hareketlerinde azalma var normal mi kontrole gitmem gerekir mi. Normalde akşamları çok hareket ederdi iki gündür kısıtlı
Hatice271020 113446 gün içinde 10 kez hareket ediyorsa sıkıntı yoktur. Hareketliyseniz hissetmeyebilirsiniz. Ben de endişeleniyordum normal olarak. Karnınızı doyurup özellikle tatlı bir şeyler yiyip Sol tarafınıza yatın. Hareket edecektir 🙃🙃
Hatice271020 113446 bazen benimki de akşamları hareket etmiyor. Genelde saati bellidir 23.00-01.00 arası oynar içerde;) ama her gün aynı olmuyor, bazen hiç kıpırdamıyor. Olabilir yani. Korkmayınız. Hiç hareket olmazsa beklemeden doktora gidin .
Hande1nur 113446 arada benim de oluyor kaç kez doktora gittim şükür bir şey çıkmadı gayet iyiymis,ama her zmn iyi olmayabilir dedi doktorum hissetmediginde hemen gel dedi,bu arada dondurma ye bence benim ki az hareketsiz olunca yiyorum cosuyor🥰