20 haftalık hamileyim. İlk başlarda çok fazla evdeydim kusma yorgunluk vs. Şimdi toparladığım için dışarı çıkıyorum avmlerde bebek ürünleri vs derken baya bi adım atıyorum 5000 6000 adım atmış oluyorum ve eve geldiğimde kendimi inanılmaz yorgun hissediyorum. Bunun bebeğe bir zararı olur mu? Arada kasık ağrım oluyor. Acaba bu yorgunluktan mı kaynaklı yoksa zaten bu aylarda olan bişey mi?