Deliniz evet ilk doğumda aynı şeyi yaşadım sezeryan kabul ettim riske atmamak için 🥰 kuzeniminde çatı dardı inat etti iki ay önce normal doğum yaptı çok fazla dikişi oldu sezeryandan da fazla uzun sürede kendine gelemedi doktorları dinlemek gerekiyor ,🤗