700 Gr doğup yaşayan bebekler var..bu nasip işi cidden..alacak nefesi varsa Rabbim onauzun ömürler verir.tek gebelik daha risksiz..mesela bizler ikizi gebeyiz nerde ikiz gebeyle konuşsam bu sorunun cevabını araştırıp konuşuyor..bizler napalom 😩20.hagtadan beri diken üstünde hergün fitiller ilaçlar..haftalık iğneler vuruluyoruz.hagtanız çok güzel stresi boşa yapıyorsunuz.biz ikiz gebeler 32.hagtayı bi geçseydik diye her gün gün sayıyoruz.36yı görsem bayram edecem 😅