Ayliz_123 daha geçen hafta özeldeki doktorum tansiyonun yüksek ki 13-14 çıkıyor normal doğumu unut direkt sezeryanla alalım bebeği dedi, içime sinmedi tıp fakultesine de gittim tahlillerim yapıldı ordaki doktor hiç boşuna kendini korkutma herşey normal görünüyor dedi yani anlamıyorum bende sırf para için neden beni o kadar strese soktuğunu