hamisinizz Kızlar 15. Haftamızdayız salı günü doktora gidicem ama bıçak saplanır gibi aprım oluyor ara ara önemli mi sizce? Böyle olan var mı? Doktor randevusunu öne çekmeli miyim?
Bsrbsrrr hamisinizz benimde biyerim kesiliyo gibi bir acı sancı gibi değişik bir his oluyodu hala da olur bazen doktoruma sorduğumda normal demişti 🤷🏼♀️ Sanırım rahim büyüdğü için yada kaslAr dan kaynaklı
minik22 Kanama yoksa ağrı günlük hayatını etkileyecek seviyede değilse rahim büyüdüğü için oluyor ama yine de doktoruna sor tabi bende çok ağrı çektim 34 haftalık oldu 🌸
hamisinizz minik22 kanama yok, acı eşiğim yüksektir benim o yüzden ağrım çok mu günlük hayatı normol insanda etkiler mi bilemiyorum 😪