_momy_ Ewt aynıyız benim ilk gebeliğim 😌o yüzden herşey sıfırdan en ince ayrıntısına kadar zor oluyor tabi. Emzik bez biberon herşeyi aldım çok şükür. Arabayı da aldım. Bi beşik aldım anne yani ama mobilyalar war daha gözümde büyüyor ya inşaAllah mayıs ayı bitmeden herşeyi halletmiş oluruz 😉