Ebrulieymen evet canım düşk tehlikesi. Benim de kese etrafında kanamam var. Doktor bana yürümen bile yasak dedi. Ara ara kanamam oluyor ama daha çok kahverengi lekelenmem oluyor. Özel sektörde öğretmenim bebeğimin sağlığı için istifa ettim. Asla ayağa kalkma,bol su iç. Lavabo harici kalkmıyorum ayağa.. Aylardır evden çıkmıyorum. Öğrendiğimde 6 haftalıktı. 10.haftamıza gireceğiz inşallah. Doktor progestan ve proluton iğne verdi düşük tehlikesi için