Tuana_ Ayhhh kızlar son 39 günümüz kaldı çok heyecanlıyım acaba doğumum nasıl geçecek rahat doğurabilicem mi kafamda çok takıntılar olmaya başladı sizler kaçıncı haftadasınız
Sevel Son 20 bizimde normalde 45 gün vardı ama doktorumuz ileriye aldı 4 hafta tarihi bebeğin gelişimi ileride diye🤲❤️🤲her gün doğsun diye neler. Neler yapıyorum artık
Tuana_ Sevel ya inşallah sağ salim alırsın kucağına ben korkuyorum artık acaba nasıl olcak acaba doğrabilicem mi acaba sağ çıkcam mı of kafamda deli sorular 😳
Sevel Tuana_ endişelenme okadar Rabbim kolaylık verir tüm hamilelere ben 3uncu oğluma hamileyim iple çekiyorum artık doğmasını çok agirlastim artık
Gaye001 Son 36 bizim de ve hastane çantam odamız daha hazır değil herşeyi aldık ama yıkamadım düzenlemedim 🙈
Tuana_ Gaye001 bizimde hastane çantamız hazır değil daha 🙂 yıkadık ütüledik herşeyini hazırlaması kaldı
Tuana_ defneninannesi44 sağlıkla kucağına alda bakarsın kuzum benim bakmadan yana sıkıntım yok ben kardeşimi büyüttüm alışkınım tek korkum nasıl doğrurum
Tuana_ pusatmom35 canım hastanede hemşireye bebek kıyafeti verirken anne için de kıyafet veriyormuyuz yoksa sadece bebek için mi kıyafet vericez