_momy_ Asel477 canım benimde 7-10 gün arası önde oluyor hep erken dölllenme ile alakalı dedi doktorum ama bende o tarihi baz alıyorum doğum için temmuzun ikinci haftası gibi ama uygulamaya göre ise ağustos başı gibi
Meleq Asel477 benim kızım da 1-1,5 hafta önden gidiyo canım ben sata göre takip ediyorum..belli bir zaman sonra haftasıyla uyumlu hale gelebiliyo..
Sevel Önden gidiyorsa iyi birşey sağlıklı demek böyle devam ederse zaten doktor bebeğin gelisimine göre hesaplar bizde öyle oldu 4hafta ileriye aldı doktor doumumu
Asel477 Meleq bu durumu bende duydum o yüzden kafam karıştı, 30lardan sonra gününe denk gelebiliyor dediler