Drya55 ben daha 31+2 hafta ligim ama benimkide son 1 haftadır hemen hemen daha durgun normalde her oturduğumda hissederdim ama şimdi öyle değil durttugum zaman karşılık veriyo ama her oturduğumda hissetmiyorum ara ara kendisi hareket ediyo yine hiç etmiyo değil ama durgunlasti normal mıdır acaba?