Biroglanannesiii Gizemse Valla canım şükür rabbime 24 haftalık hamileyim yurt dışında yaşıyorum hamileliğimin başından beri tek bir kutu vitamin kullanıyorum onun için de de omega 3 ünden b12 sine kadar herşey var başka da hiç bir ilaç vermiyor doktorum ki buradaki bütün hastaneler ve doktorlar aynı bir kutu ilaç içinde hepsi var 🤷♀️
Buzlubadem Gizemse ben 20.haftanin içindeyim 13 den itibaren imom diye bir vitamin kullanıyorum.henuz başka bir şeye baslatmadi Dr
ebru2871 Gizemse hamilelikten öncede Prenatal Life kullanıyordum şuan 30+3 haftalığız artık kan ilacı ferrum magnezyum için magvital ve kan sulandırıcı iğnem var
Deletedmom70006 Gizemse demir ilacı, balikyagi ve d vitamini kullanıyorum. D vitaminine bu ay başladım diğerlerini geçen ay da kullanmıştım 😊
Gizemse Biroglanannesiii kullanman gereken vitaminlerin hepsi tek kutuda birleştirilmiş demekki 😇 şifa olsun bebişine inşallah sağlıkla kucağına al canım 🥰🥰
Demet2323 Buzlubadem ya bende ilk zananlarda imom kulandim çok. Güzeldi iştah açısında sinra doktorum decavit yazdı onu kulaniyom sizcede imom daha iyi degilmi
Gizemse Deletedmom70006 aynen bende bunları kullandım demir ilacım bitmek üzere tekrar alıcam doğuma kadar devam et demişti doktorum 🥰
Muallime_97 Gizemse 19 haftalık hamileyim demir, kalsiyum, decavit multi vitamin ve d vitamini kullanıyorum
Novaa Gizemse En son detaylı tahlillerime göre değerlendirildi ve şu an bunları kullanıyorum. Multivitamin, demir, iyot, d vitamini, probiyotik, balık yağı ve magnezyum.
Buzlubadem Novaa siz kaçıncı haftadasiniz? Bir de iyot dediğiniz damla gibi mi hap gibi mi? İyotu neye göre başlattı Dr unz? Ben hamile kalmadan önce damla şeklinde olanı kullanıyordum da ondan merak ettim.
Novaa Buzlubadem Yarın 16. haftaya giriyorum. Hipotiroidim var bu durumda da iyot önemli. İdrarda spot iyot baktırıyorum. Mesela yaz başında 45 civarıydı. Sonra 150 mcg içeren iyot damlası gerekli dozu kullanarak hamile kaldığımda 170 lere çıkarmıştım. Geçen hafta testte 42 e düştüğünü görünce tekrar başladık -ki multivitaminin içinde de vardı yeterli gelmemiş. Şu an günlük 600 mcg iyot alıyorum. Venatura iyot damlası kullanıyorum. 1 -1,5 ay sonra tekrar bakılacak. Amaç tekrar 100 ün üstüne çıkarmak.
Buzlubadem Novaa şifa olsun inşallah bende 20.haftadayim en son 11.haftada kan değerlerime bakıldı da ondan sordum.
Filizkk Devit-3, Regenesis max gebeliğin en başından beri kullanıyorum. Ferrum a 13. Haftada başladım devam ediyorum hala 23. Hafyadayım
Buzlubadem Novaa yok bakılmadi galiba genel bi tetkik yaptı Dr ama 11. Haftada.o zaman baktı mi bilmiyorum. Ben eksikliği olduğundan kullanıyordum iyot kullanımının vücuda faydalarını anlatan bir çok Dr var.oyle kafama göre kullandım açıkçası🤭 ama hamilelik öncesinde bağışıklık sistemimle alakalı faydasını gördüm