20 hafta çok erken bence..gelmeli evet ama mesela ben 34 haftayım gelmiyor ki.bende normalmiyim acaba ona buna sordum.. hassasiyet normal büyüyor,süt için hazırlanlyor,hormonlar etkiliyor.Ama sıvı öyle erken gelmelimi onu tam bilmiyorum..doktoruna sor en iyisi