Eda_Esen Haftada sancım gelmesi ile 2 doz ciğer geliştirici yapıldı ve sancılarım durduruldu her hafta çok şükür bu haftada geçti dedik taki bugün sabaha kadar dün gece eşimle sabahladık gibi sahur falan ama belimden kasıklarıma adet ağrısı vuruyor eşime oğluş gelecek heralde bu sefer ki ağrılar bambaşka diye hastaneye gidelim dedi artarsa gideriz dedim ve sabaha karşı uyuduk 45 dk falan eşim gidecekti kalktım yatakta oturup ilk altımı kontrol ettim ıslaklık falan var mı diye ütüyü çalıştırıp lavaboya gidecektim ki odaya girdim suyumla nişanım bir geldi gayet sakin hastaneye geldik 2 cm açıklık suniyi taktılar 10.30 da yok her sancıda daha kötü oluyorum o çatı muayenesi zaten beni benden alıyor 15.30 açılma halen olmadı ağlıyorum artık sezeryan için üni hastanesine şevkim verildi geldik buraya saat 16.00 kan falan aldılar ameliyat mı ne varmış 19.30 da artık doğuma aldılar ama ben o süre zarfın da ölmekten beter oldum ağlamaktan içim dışım çıktı neyse ki spinal için iğne yapıldı doğum başladı ve sezeryan da bana pek iç açıcı gelmedi çekiştirmeler falan elini koyup bastırıp içeriyi temizlemeleri etkiledi beni dayanamadım asistanlar sakinleştirdi neyse ki bitti oğlum sağlıklı yanım da çektiğim acılardan kilosunu öğrenemedim 🙈 yarın öğreneceğim 36+5 de dünyaya geldi ama 3 kilodan aşağı değil…