Uykudan uyandım hemen tuvalete gittim çünkü böyle çok daralmışim gibi bir his vardı tuvalate gittim cisiimi yaptım bı kanma vesaire yoktu şuan belim ve kasıklarım şiddetli bir şekilde ağrıyor,9+3 neden sizce bir kanama lekelenme yok vok korkuyorum sizce acile gitmelimiyim