Arkadaşlar Merhaba tekrar,
20 haftalık gebeyim, dün sağlık ocağına kan tahlili verdim. Sonuçlara göre kan değerim 8 çıktı tiroid ise 3.5 civarında .. Kan değeri aşırı düşük tiroid normal şartlar için iyi ama gebelikte 2.5 üzerinde olmasını istemeyen kadın doğum doktorları oluyormuş bu yüzden kendi doktoruma da danışmamı söylediler. Sizin değerleriniz nasıldı yorum ve önerilerinizi bekliyorum