Belos92 Merhaba kızlarr 16+3 günlük hamileyim karnım çıktı ama çok yumoş gibi🙈 sıkı gergin değil öyle mi sizinde 🙄 ne zaman gergin oluyor 🙈 ve hareketleri sanki gaz gibi geçişler oluyor ama ne zaman hissederim 🙏🏼♥
Ozlemr Belos92 benimde 16+1 günlük biraz eskisine göre sert geliyor bana. Ama zaten kendimde göbekli olduğum için yumuşaklıkta var hala 🙂
Minnosunannesi Belos92 kilo aldıysan göbektir o . Ben 2 kilo aldım 19 haftalığım. Ufak top gibi bişey var sert oda eğilince fln katlanmıyorsa bebektir. Katlanıyorsa yumuşaksa göbektir 😊
Ayse92 Bende hic cikmadi göbek normal mi acaba cok zayif biri degilim kemikli yapiliyim ama ondan mi acaba?🙈