Extreme34 Sabah 9 gibi gelişim geriliginden bebeğimi sezaryenle alacak doktor,küvözde gelişsin riske atmayalım dedi bugün.Kilosu 2100 gr bu haftada.Dua edip,ayetel kürsi okur musunuz bizim için arkadaşlar,Allah razi olsun 🤲
09gul Okudum dualarım sizinle. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Korkmayın Allah her şeyi hayırlısıyla verir. Rabbimden isteyin. 🙏🙏 Bu mübarek ramazan günü Allahim bebeğini sana seni sevdiklerine bağışlasın