Bende ordan kontrolluyüm ilk muayeneye gittiğimde asistan baktı beni değil ama sonuç sormak için gelen bi hastayı azarladı sonra bana baktı ben sormasam boy kilo durumu falan hic bisey soylemiyo sonra bebegimde böbrek genişlemesi olduğu için perinatolojiye gittim oradaki de asistandı ama mükemmel ilgilendi en son pazartesi gittim kadın doğuma erkek doktora randevu almıştım fakat yoktu onun yerine yine başka bayan asistan baktı 34 haftaligim bu arada o kadar güzel ilgilendi ki herseyini kendi söyledi ve sedyeden kalkarken kolumdan tuttu ve yardım etti aklımdaki soruları sordum tane tane cevapladı artık 2 hafta da bir gel dedi bu sefer de randevu al sonra randevusuz 2 haftada bir gel dedi yani kimi asistan çok ilgisiz kendini bisey saniyo kimi çok ilgili isinin piri bende Allah nasip ederse orada dogum yapicam şuan normal görünüyor bu arada çatı kontrolünü sancin olduğunda gelince yapıyoruz çatı normalse normal doğum değilse sezaryene alıyoruz dedi