Busraa111 bunu şöyle düşün canım kimyasal gebelik geçirdin eğer test yapmamış olsaydın farketmemis olacaktın. Sağlıksız sperm ve yumurtanın birleşmesi sonucu oluyor. En başında sonlanması daha iyi. Her kadın mutlaka bir kaç kez yaşıyor bunu. Adet gecikmeleri her zaman kesin hamilelik habercisi değil. Ama şöyle bir güzelliği var kimyasal gebelikten sonraki ay kaliteli yumurta döllenme olasılığı daha yüksek oluyormuş. Şimdi hiç üzülme. Yarından itibaren buna odaklan. Rabbim hayırlısını versin.