Kizlar bugün dişim Tuttu . her gün zaten beni perişan ediyordu ama bugün ekstra bı tuttu acile gittik antibiyotik verdi gebe olduğumu söyledim dişim apse yapmak uzereymis.largopen 1yazdi 4 gün sonra dış randevum var işlem yapılacak ya çekim yada artık ne lazımsa . 14+4um bugün . Bu ilacı kullanan oldumu aranızda bı sorun yaşar mıyım elbette doktor bilerek verdi ama kullabananiniz var mı . Dedi röntgen çekilemez ama artık biseyler yapar herhalde .