SaniyeBektaYazc ZeynepOsman55 benimde şikayayetim yok sadece dün akşam karnımın gerildiğini hissettim
Bussraa Bende 28+0 im bugun ve karnimin alt kismi (sezaryen yeri diye tarif edebilirim daha rahat anlasilmasi icin ) agriyo uzandigimda sikinti yok ama ayakta kambur duruyorum resmen yuruyemiyorum. Yarinda gecmezse doktora gozukecegim..
Oykub Bussraa bizimde aynı yerde ağrı oluyor bazen dayanılmaz oluyor hatta ama geçiyor çok şükür 💚 büyüdüğündendir 🌹
ZeynepOsman55 sudamlasi bende karistrnca yaniyo gbii 😅 ama su bi kac gündr midem bulaniyo üsüttügmden mi hamilelikten mi onu bilemedim
sudamlasi ZeynepOsman55 tam hasta olma mevsimindeyiz dikkat et hamilelikten olabilir bebeklerimiz iyice büyüdü bide stresten de mide bulantısı olabiliyo
Maviii ZeynepOsman55 her hangi bir sıkıntımız yok hamdolsun, bulantım 1-2 haftadır var ama çıkarmadım 🤭 az öz yiyince sakinim 😊
Mervebtnrr Bende 28 haftalıgim 1 haftadır ara ara gelen bulantılarım var normal mi bilmiyorum. Bide hafif adet ağrısı başkada bi sorun yok çok sukur