Merhablar 🙋🏻♀️🕊️🌿
7 haftalık hamileyim, pazartesi günü kalp atışlarını duymaya gidecektim ancak ben sadece 1 hafta hamilelik belirtisi yaşadım, 2 - 3 gündür hic bir şeyim yok, ne mide bulantısı, bas ağrısı, yorgunluk, hafif kas ağrısı, hic bir şey hissetmiyorum, sanki hamile değilmişim…
Benzer durumu yaşayan var mı, normal mı bu?
Yoksa vucudum alıştımı o belirtilere de tepki vermiyorum artık?