GAMSSE ben devlet Hastanesi’ne gittim kontrole normalde özele gidiyordum ama başka yerde misafirim kontrol etti sadece herşey yolunda sıkıntı Yok dedi kilosu boyu nasıl dedim ben buradan göremem dedi çok saçma değil mi ya herşeyi ultrasonda gördün zaten bunu nasıl görmez sin dedim 😳