Zmrt_30 bence git bi net çekerler orda ne olduğu çıkar ortaya benimde 30. Haftadan beri sancılarım oluyor ara ara ilaç kullanıyorum haftamı doldurmak için çünkü çok minikler 30. Haftada hatta o kadar dediğin gibi düzenliyse açılman bile olabilir bekleme daha fazla benim gittiğimde açılmam olsaydı eğer doğuma alıcaklardı